CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 14, 2011

WARKAH BUAT ABANG.....(suamiku)

salam....

Abang....ketahuilah, pada dunia ini abang cuma seorang manusia biasa tp pada sayang, abanglah dunia sayang, abang jugalah akhirat sayang. "syurga ku terletak dibawah tapak kaki mu" " maafkan sayang kiranya selama perkahwinan kita ini sayang selalu menyakiti hati abang dengan sengaja @ pun tidak...ampunkan sayang abang...."
 
Abang..... sayang mungkin tidak secantik perempuan di luar sana, tidak sehebat gadis di sekeliling abang...tp ketahuilah..untuk abang, sayang akan cuba menjadi yang terbaik, yang sempurna di mata abang, walaupun sampai sekarang ini sayang belum dapat mengubah perangai sayang yang dulu..... Mohon  abang janganlah sia-siakan sayang dan Mikael.

Abang..... masakan sayang mungkin tidak sesedap masakan mak....tapi bila melihat abang menjamu selera dari air tangan sayang, sayang tahu abang senang dengan masakan sayang tu.....tak pernah sekali pun abang tak menghabiskan makanan yang sayang masak walaupun ada kalanya sayang sendiri mengakui makanan itu kurang enak rasanya. 

Abang....sayang mungkin banyak kali melukakan hati abang, tapi ketahuilah bahawa sayang amat menyintai & menyayangi abang....marah abang itu ada sebabnya...sayang faham....abang tak nak sayang ulangi kesalahan itu berulang kali....tegurlah setiap kesalahan dengan berhemah.akan sayang perbaiki kelemahan itu dan atasi kekurangan itu..
 
Abang, sayang bangga mengandungkan dan melahirkan zuriat abang, walaupun pada mulanya sayang nak lambat anak itu tapi bila Allah berikan rezeki pada kita cepat sayng terima dengan hati yang senang....sayang dapat rasakan seolah2 nadi sayang bersatu dengan nadi abang di saat Mikael membesar dalam rahim sayang, inilah hadiah terindah dari sayang untuk abang, abang janganlah sia-siakan sayang & Mikael..kasihilah dan kasihanilah sayang & Mikael seadanya kerana hanya abang tempat kami bernaung.

Abang, sayang senang jika abang gembira dan sayang sedih bila abang berduka.. namun, sayang lagi senang jika abang sudi berkongsi segala suka dan duka abang dengan sayang...kita hidup sebumbung dan biarlah suka duka itu kita harungi bersama.

Abang, sayang suka melihat abang tersenyum dan ketawa.. tapi adakalanya wajah abang membuatkan hati sayang kurang best....sayang pun tahu abang juga senang melihat air wajah sayang yg selalu bermanis di hadapan abang..namun, fahamilah..sayang hanya seorang perempuan biasa yang punyai 9 nafsu dan 1 akal..kadang2 sayang leka, sayang khilaf, maka..janganlah kerana kekhilafan sayang itu, abang menyimpan benci di hati abang, menyimpan dendam di lubuk jiwa abang… dan menghukum sayang dengan hukuman yang tidak mampu sayang pikul…sayang mohon agar abang boleh memaafkan sayang..

Abang, sayang isteri yang di ciptakan dari tulang rusuk abang yang dekat dengan hati dan lengan abang, untuk dilindungi dan dikasihi..bukan tercipta dari bahagian kepala abang untuk di sanjung dan bukan pula dari kaki abang untuk abang pijak.. kasihilah & sayangilah sayang seadanya..

Abang, sayang senang cara abang menyintai sayang.. sayang terhibur dengan cara abang mengambil hati sayang, sayang menghargai setiap pemberian abang..namun jika ada masanya sayang seolah2 tidak berterima kasih, ketahuilah bahawa itu bukan niat sayang…sayang cuma sekadar merajuk..sekadar meminta sedikit perhatian dari abang..

Abang…walau ke mana jua sayang pergi, sayang tidak pernah melupakan abang..dan sayang harap abang juga begitu…jangan mudah alpa dengan keindahan di luar sana yang datang meggoda..jangan pernah lupakan sayang & Mikael di rumah yang sentiasa menanti abang.

Abang,sekiranya isteri2 diluar sana mampu untuk bermadu tetapi bagi sayang....sayang tak mampu untuk semua itu walaupun payung emas hadiah untuk sayang di syurga sana.

Sayang tidak sanggup berkongsi kasih abang dengan wanita yang lain...hanya Abang milik sayang, Mikael & anak2 kita akan datang.....

Sayang abang sangat....

Terima kasih suamiku (ABDUL GHAFFAR BIN ABU HASSAN ) kerana terima aku seadanya.....


6 comments:

beetlehijauku

abg sayang SYG sangat.. sayang kat mikael jugak.. tak dapat abg nak komen lebih2.. sayu jer abg bace... abg doakan keluarga kita bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat kita

abbymira

sedihnye.. tp,kite pempuan bukan ade 9 nafsu 1 akal je ker?

norazah binti abdullah

aku pun sayu baca ghaffar ;)
semoga korang berkekalan dunia akhirat

Dzulfikri zulkiflE

A visit from www.taknakgemuk.com...=D
karangan sayu..huhu

dzfikri@gmail.com
FB,Blogger

miSs dee 4 dino

sangat terharu baca...semoga kak mimi and gapa bahagia ke akhir hayat...

miemiezs

InsyaAllah....Hope kekal smpai ke akhir hayat ku ini....amin

Post a Comment