CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 14, 2011

Bos Aku Pindah!!!!!

Tak penah aku rasa akan kehilangan yang teramat sangat seorang pengarah yang berkaliber di kolej aku sebelum ini wal hal masuk pengarah aku yg sekarang ni dh 3 orang pengarah dah berkhidmat dan menerajui pucuk pimpinan kolej aku ni.

Buat Pak Shukur
1. Encik Shukur Bin Wahab - ( Pengarah KKJN yang pertama- dia memang seorang yang......yang apa ek....baik....cool....prihatin dll la...)

Buat En. Zul
2. Encik Zulkifli Bin Mohammad - ( Pengarah KKJN yang kedua - dia seorang yang .....tak dapat nak nilai coz sekejap sgt dia berkhidmat kt bumi jempol ni pastu pindah balik ke bumi perak tapi dia memang bagus.....)

Buat Tuan Hj. Md Isa
3. Tuan Haji Md Isa Bin Selaiman PPT - ( Pengarah KKJN yang ketiga - seorang yang berkaliber.....pandai membuat keputusan.....orangnya suka menderma.....prihatin tentang kebajikan orang bawahannya.....hensome......dan semua yang baik la tentang dia ) tapi bila sebut semua perkara2 tu kita kena wat reaksi macam ni....< dua2 tangan di dada.....muka alihkan dedikit ke kiri @ ke kanan....sambil buat mulut ke bawah.....>
 Mungkin perpindahan bos aku kali ini tidak akan dapat di ganti dengan bos yg baru setanding dengan caranya menerajui kolej ini. Mungkin juga yang berganti nanti lebih kurang cara pimpinannya tapi tak akan sama sepertinya..perpindahannya merupakan kehilangan besar bagi kami di Kolej Komuniti Jempol ni.…Selamat Jalan Bos ke tempat baru.....semoga bos gumbira di sana nanti......kami pun gumbira di sini.

0 comments:

Post a Comment