CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 14, 2011

Thah Apa-Apa Thah...

Masa: Office hour (pagi)
Rutin Harian : Mcm biasa perhimpunan students SMK 1 & SMK 2
lebih kurang la mcm ni....tp student dh besau panjang
Mood : x Baik sgt coz ada sedikit pertengkaran otw nk ke kolej dgn hubby ( hal kecik)
mood lari pg2 isnin ni coz ......
Arahan : Dpt arahan kene bawa semua students SMK ke Majlis Pembukaan Tanah terbiar Kg Jawa ( x de kene mengena dgn pelajar SMK elektrik )
Bla...bla....bla....
Keadaan semasa : * Di tempat kejadian ramai orang tp org tua-tua la....cian anak2 murid aku....ingatkan dpt g majlis dpt la ngorat anak dara....tp wan2, makcik2 je yg banyak.....ha ...ambik kau...ngorat la klu berani......
* Tunggu MB sampai....rupanya kami dijemput untuk meramaikan lagi majlis tersebut.....apa la nasib badan
* Isu tentang pembukaan tanah....bla....bla....tetiba masuk bab POLITIK (menyampah nk dengar....coz aku x suka politik) 
* Bosan...cuasa panas...ketiak pun dh mula nak lembab.....call shahrul (lecturer lg 1 -kata nak bawa budak balik....bosan x de kene mengena dgn kita)
*Shahrul-kuang ajau ko...ko tinggal kan aku dgn students...ko gi mkn dgn driver....aku terbangak-bangak kt tanah lapang yg dipenuhi oleh orang tua yg nk bantuan kerajaan bila menteri besar sampai....hai.....
Class Cencel....tak patut
Perjalanan pulang : Cakap kat students petang ni kelas BATAL....saya banyak keje....hihihi tp menghadap PC tulis blog....emmmmm....PENSYARAH KAH AKU???? Minta maaf bebanyak....coz hari ni betul2 aku letih
Ampunkan aku...tak terniat di hati nak makan gaji buta hari ni......


2 comments:

shahrul

den pon kna kencing dgn rafie..
dia nk pkai bdk kita tp kita kna jga bdk2 plk.
bek den wat kelas je td. abih kasut den kna lecak.
den g minum sbb pg xspat minum. pg2 dh grak.

norazah binti abdullah

oit shahrul....nasib baik fahmi x sempat pegi...
klo x mesti tsunami kat jempol ni..hehhe

Post a Comment