CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 3, 2011

Aryan Mikael Bin Abdul Ghaffar


Malam tadi aku tidur lambat….biasa la…kan sbagai suri rumah yg bukan sepenuh masa time2 mlm la aku nk kemas rumah…semlm wif my hubby layan drama Unggunya Cintamu….syok gak cite tu….smpai my hubby pun layan skali la….sambil nonton tgn ni lipat kain yg dh 2 trip x lipat….hubby aku kate nk tolong skali tp alih2….2 ke 3 helai je yg dia lipat….tp x pe…aku x  kisah pun…cite tu habis dlm pkl 11.30…lps 2 aku terus ke dapur ambil mop utk mop 1 rumah…selesai m’mop aku sapu…
Tp……….bukan itu semua yg aku nk coretkan kt post kali ni ….yg aku nk cerita kan di sini adalah…..kasih sayang aku pada permata hati ku yg satu tu …Aryan Mikael Bin Abdul Ghaffar….putera sulung aku…..
Dipendekkan cite…time nk tidur…aku tatap muka anak aku dengan penuh perasaan…..”Mikael mama sayang sangat kt adik”…..sayang tu x boleh nk dinilai dgn kata2….hanya Tuhan saja yg tahu mcm mana mama sayangkan adik.
Dari mula adik wujud dlm perut mama lg….mama dh syg kt adik sgt…..mama bleh jd gile klu terjadi apa2 kt adik….mama selalu doakan yg terbaik utk anak mama ni….baba pun sama mcm mama…nak yg terbaik utk Mikael….Mama selalu doakan agar Mikael akan jd anak yang soleh, menghormati orng tua, cerdik & pandai, Berjaya dalam hidup dan dapat menjaga mama dan baba bile kami dh tua nnt…
Mama dah x tau nk tulis apa lg dah….cume lagu ni mama tujukan khas untukmu Aryan Mikael…..

SEMPURNA
Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku
akan slalu memujamu
Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu
Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna
..
Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

1 comments:

wanie

waaa... makteh pun syg gak kat mikael... hahaha.... wish u all the best in your life mikael... muaaahhhh... untuk mikael...

Post a Comment