CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

Putera Ku Aryan Mikael


Hari ini bersamaan 20 april…tika dan saat ini berlaku pada tahun lepas 2010 aku sedang bertarung nyawa di labor room untuk melahirkan seorang lg umat Muhammad SAW untuk dijadikan khalifah di muka bumi ini ….saat dan ketika inilah juga aku menahan kesakitan yang teramat sangat sehingga sakitnya itu dapat aku rasai sampai kehari ini…..aku bertarung nyawa selama 16 jam untuk mengeluarkannya dari perut ku ini.
Alhamdulillah selapas azan magrib proses untuk mengeluarkan umat manusia tersebut telah dijalankan. Tolak tambah lebih kurang jam 8.45pm lahirlah seorang putera dari perut ku ini yang telah ku gendong selama 9 bulan dengan kaedah scissor. Beliau adalah ARYAN MIKAEL BIN ABDUL GHAFFAR putera sulungku yang amat aku sayangi….
Pengalaman mengandung dan melahirkan Mikael tidak akan aku lupakan seumur hidup aku. Biarlah keseronokkan, keperitan, kesenangan, kesusahan menjadi sebahagian cerita dalam hidup aku ini sepanjang waktu aku mengadung sehingga waktu ingin melahirkan putera ku itu. Aryan Mikael secantik namanya membawa maksud Kekuatan ku Pemberi Rezeki….memang memberi rezeki pada aku dan suami. Semenjak kewujudannya di alam nyata ini Alhamdulillah rezeki itu sentiasa ada. Syukur ke atas nikmat Allah.
Aryan Mikael…..hadirmu dalam hidupku dan suami memang memberi 1001 makna yang tidak dapat ku ungkapkan dengan kata-kata……next post akan aku ceritakan pengalaman aku mengandung dan melahirkan puteraku itu….TUNGGUUUUUUUU!!!!!!

0 comments:

Post a Comment