CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Hari ini 20 April 2011 genap umur Mikael 1 tahun....macam2 yg aku dapat rasakan dalam menjaga Mikael sehingga dia mencecah umur 1 tahun ni.....Dari tapak kaki mikael sebesar 2 jari aku sehinggalah tapak kaki itu boleh memakai selipar sekarang....dari baby yg hanya baring kemudian meniarap seterusnya merangkak sehingga boleh berjalan....seronok dapat melihat anak membesar depan mata kita....sakit peningnya kita yang jaga.....( mama & baba yg jaga ) Hubby aku banyak membantu dalam bab penjagaan anak ni....terima kasih abang......

Disebabkan hari ini Hari Lahir Aryan Mikael yang pertama....aku dan hubby sungguh excited untuk membuat bufday cake untuk anak kami yg sorang 2. Semenjak aku boleh lah sikit2 buat kek ni dah lama kami tak beli kek busday di kedai lg. Setiap kali ada yg sambut hari lahir pasti akan aku buatkan untuk mereka. Kali ni giliran anak aku pula yg sambut hari lahir so awal2 lagi lg aku dah plan dgn hubby untuk buat kek sendiri.

Semalam lepas balik dari kerja aku mula lah menyinsingkan lengan baju terus ke dapur untuk memulakan operasi membuat busday cake mikael....bab2 buat kek ni x de masalah kerana resepinya amat mudah....1 kg tepung aku boleh dapat sampai 4 kek sekali gus....tapi oelh kerana peralatannye terhad ia mengambil masa yg lama gak la untuk menyiapkan kesemua kek2 tersebut....sedar tak sedar pukul 1.00am pun aku dan hubby belum lg dapat menyiapakan kesemua kek2 yg telah dimasak.

Tapi........jeng.....jeng.....inilah hasilnya BIRTHDAY CAKE just 4 my beloved ARYAN MIKAEL......
Berbaloi rasanya walaupun kami suami isteri tidur pukul 2.30am. Semuanya khas untuk PUTERAKU.....
Kek Lady Bird @ Red Beetle

Hasil ciptaan mama

Rumput panjang-panjang

Happy Birthday Mikael

Tiga kek yg baru terhasil

Kek Putih

Cute macam Mikel

Yummy....

Black Forest.....dapnye.....

Pooh

Oreo

yum..yum...
Hasil Tangan Baba

0 comments:

Post a Comment