CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 23, 2011

Buat Kali Pertamanye Aku Berani2 Untuk Join Contest....

Salam....hihihi x tau nak tulis ape...exceli aku ni baru nk cube join contest...ni adalah first contest aku join....2 yg x tau nk tulis ape tu...contest ni aku dpt dr adik aku "student L.I.F.E....lama sungguh nk blaja mcm ne nk join contest dr adik2 aku....kire blog abgteror ni lah yg akan menjd perangsang aku utk join contest2 yg berikutnye....InsyaAllah....



ads

contest ni telah dianjurkan oleh ABGTEROR

TARIKH MULA : 23 Februari 2011

TARIKH TUTUP : 23 Mac 2011

PENYERTAAN : Semua Yang Berminat

contest ni mula hari ni....bertuahnye abgteror kerana menjd org pertama pilihan aku utk aku join contest ni...

jd sape2 nak ikuti contest ni boleh la follow all the instructions kat bwh ni ea..

Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut:

  1. Mestilah warga Asia Tenggara,
  2. tidak menggunakan auto blogwalking, tidak hisap dadah,
  3. tak buat maksiat, tak minum arak,
  4. solat jangan lupe yea,
  5. tidak pernah menderhakai kedua ibubapa,
  6. tidak pernah buang bayi,
  7. tidak pernah lumba haram,
  8. tak pernah terlibat dengan masalah sosial,
  9. tak ponteng skolah (x ponteng kuliah-khas utk anak murid aku),
  10. tak pernah pecah rumah.

Kalau nak follow, follow la.. klau tak still lg sah penyertaan...

then cara-cara penyertaan adalah:

1. Ambil banner dan pamerkan ke blog anda selama kontest ini berlangsung.

2. Abgteror tak wajibkan sesiapapun untuk membuat entry atau tag rakan. (kalau nak alhamdulillah, syukur, tuhan jea yang dapat balas jasa baik anda) Abgteror benarkan untuk copy paste post ini.

3. Cara blogwalking mestilah melalui klik banner yang diberikan. (untuk mendapatkan referal blog, bukan dari shoutmix)

4. Abgteror mungkin akan kurangkan bw untuk tidak berlaku ketidakadilan. (bukan sombong)

5. Pemenang akan ditentukan mengikut jumlah link terbanyak dalam stat refferal.

6. Sila sahkan penyertaan anda di ruangan komen.


HADIAH: ..............korang tgk kat blog abgteror. hadiah apa yang abgteror nak bagi...hope korang suke dgn hadiah2 tu...kalau aku dpt hadiah tu aku nk bg kat hubby aku...mesti dia pun suke dan lepas ni msti dia active balik nk tulis blog. caiyuk....blog beetle hijau ku.



p/s : aku tak tag sape2 okeh.. b'coz aku tak bape reti sgt pasal contest2 ni.. juz want to try je..




0 comments:

Post a Comment