CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 3, 2011

TeRBaEkkk-MPG 2011

Hello frenz…hari Rabu malam Khamis bersamaan 1 Jun 2011 hari tu akhirnya..selesai jgk MPG aka Malam Pra Graduan Kolej Komuniti Jempol tahun 2011. Memang kolej aku tiap kali sebelum cuti akhir semester kami pasti akan mengadakan majlis dinner utk budak2 yang dah nak grad….Boleh dikatakan aku salah seorang orang kuat dalam memastikan MPG 2011 berjalan dgn lancar. Alhamdulillah semuanya telah selesai mengikut rancangan yg ditetapkan. Terima kasih aku ucapkan kepada semua AJK yang terlibat dan tak lupa juga semua JPP yang telah bertungkus-lumus dalam menjayakan majlis ini.
Terima Kasih pd semua yang terlibat......walaupun yg x de dlm gambar ni....
Hahaha…sebelum ni aku dh story pada korang semua mcm ne aku nak wat persediaan pakaian utk MPG ni….dan akhirnya inilah baju/jubah ala-ala arab yg aku dpt beli untuk dipersembahkan pada MPG tersebut…..
Jubah Aku
Aku Dan Encik Hubby
Saje pilih warna hitam supaya badan aku yg sedikit gempal ni dapat disorokkan….hihihi…..tapi….sebenarnya aku ada masalah dgn tudung…..berangan nk pakai shawl tapi tak tau nk pakai mcm ne….
Nak dijadikan cita malam tu aku dan hubby lambat sikit la sampai di tempat  majlis - Hotel Melang Inn. 
Papan tanda Khas yang disediakan oleh pihak Hotel
Nasib baik Tetamu VIP Tuan Haji Baharudin Mohd lum sampai lg….selamat….Korang nak tau kenapa aku lambat….sbb tudung yg di datangkan khas dari Arab Saudi( pinjam dari Makcik aku )....la pny  pasal….lilit sana…lilit sini…tak juga okey2….tension dibuatnya…hubby aku dh mula bising2….”macam mane ni bang….tolong la ha…” “Mane la abang tau nk pakaikan tudung awak ni…..lilit2 je la..ok tu….kite dh lambat ni”
Tetamu VIP-KJKK
 Tak nak kene bebel dr hubby aku pun wat la ala kadar je….dah macam Kak Pah dah aku nengok eh….lantak la....janji ada ala-ala arab sikit di tambah makeup arab sikit…hihihi ( perasan )
Sampai je di lobby hotel ramai gak la rakan sejawat aku mengedakan pakaian mengikut tema…..tapi…..yg tak bestnye tu….bila aku masuk dalam dewan makan aku tgk students aku dalam 98% mengedakan pakaian retro….
Ni lah stye retro mereka
Alamak apa sudah jadi….rupenye bila aku suduh wakil pelajar cancelkan tema retro diaorang tak setuju…..tak pe lah….Lecturer dgn fesyen arabicnye….Student dgn fesyen retronye…. pape pun malam tu mmg best and aku berharap MPG 2011 akan jadi sebahagian dari memori sepanjang students aku kat menimba ilmu di KKJNS ni…Biarkah diaorang tau yg lecturer KKJNS ni sentiasa buat yang terbaik untuk mereka. Bukan senang nak organize MPG….lebih-lebih lagi bila melibatkan ramai pihak luar …..pape hal…..sesiapa yang terlibat sepanjang  MPG ni, korg memang the best!
Fesyen Lec Lelaki
Fesyen Lec Wanita tak kurang hebatnye....
Sebelum aku menamatkan kisah MPG aku ni aku nak umumkan…..jeng…jeng…jeng…..Queen Of The Night untuk Lecturer  pada mlm tu ada lah aku – PUAN NORHAMIMI BINTI MOHD NASIR…..
Hemper disampaikan oleh En. Hubby
( mcm kelakar pun ada….dgn tudung aku yg senget-benget ) macam mane la student boleh pilih aku pun aku tak tau….mungkin sbb tudung yg aku pakai tu lebih menyerlah dgn liplap2 labuci....tu namanya tuah…hahaha….kepada yang mencadangkan saya sebagai QOTN....Terima kasih di atas pemilihan yg telah dibuat...
Pasangan2 KKJNS dgn fesyen ala2 arabnye...
Dua stye yg berbeza
King Of The Night Student dgn fesyen retronye - Tahniah !
King Of The Night Lecturer- En Azam dgn fesyen retronye - Tahniah ! Siap joget lg tu
Gaya Hubby n the geng tengah tunggu nak belasah org.....hahaha
1 Malaysia - Sporting habis mereka ni
Band dari pelajar KKJNS - terbaekkkk!!!!

0 comments:

Post a Comment