CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, June 6, 2011

Contest Baby Bajet Comel

Salam....
Musim join Contest gaknye...Aku x nak lepaskan peluang la tuk join contest ni.
walaupun tak penah menang dalam mana2 contest,
tak putus semangat....kot2 ada rezeki lak kali ni....
mama aryan mikael join
 contest baby bajet comel...kali nie


:

:

:

:

Nama saya Aryan Mikael Bin Abdul Ghaffar
Kawan2 leh panggil saya Aryan @ Mikeal
Umur saya 1tahun 2 bulan
Saya lahir pd 20/04/2010
Saya seorang yg sangat aktif
Cian mama dan baba saya....asyik kejar saya bila saya dh mengaktifkan diri......
Terima kasih ye aunty Farah sebab buat contest nie...lah gak mama saya join...kot2 ada lak rezeki dia kali ni...

Di sini saya dh suruh mama saya tag

 
 
gud luck ....

4 comments:

Ila Aqilah

good luck mrs miemiez :)
p/s : comellah aryan..hehe

ciknecr

comelnye aryan..

Cik Sue

hai miemiez..comeinya aryan..akak x leh nak joint contest nie anak akak sume dah kanak2...

miemiezs

alahai....dah besar rupanye anak2 akak. mesti senang nk jaga sekarang nikan. tak pe, klu x leh nk join contest ni,akak join la 1st GA yg mimi wat 2...

Post a Comment