CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 1, 2011

Alahai MPG Kolej Komuniti Jempol 2011- Arabian Night

Tema untuk Malam Pra Graduan Kolej Komuniti Jempol 2011 (MPG) kali ni agak glam…sikit…(OMG)
Mula2 cadangnye nak buat tema Retro tp last2 dh tukar ke Arabian Night lak.

Ha..tu die en/cik couple retro. Giler susah nak cari baju retro untuk golongan perempuan yg bergelar pendidik ni…retrokan ala-ala seksi gitu….dgn baju pokodot2 dia…kembang sana…kembang sini…belah sana…belah sini…ala-ala saloma gitu…..ish…ish….susah tu….Sebenarnya tema retro tu student aku yg pilih….tp bila bincang2 dgn rakan sejawat aku mmg susah nak cari baju so…kami pun membuat pakatan untuk ubah tema tu kepada tema Arabian Night. Mesti marah student2 aku tu…pepandai je Puan mimi ni ubah tema(hi…hi..hi… sorry lah ye…) nanti saya tak leh nak melaram….

Cube u all tgk fesyen2 arab kat bawah nih. Yg mane paling ok ek..



Adeh!! perlu ke aku pakai cmni? Macam mangsa fesyen okeh! Reject2..So, next pic.


Wow! Tapi…macan pengatin dulu2 nak potong kek lak…tak nak lah aku….. Ok next lg..


So sweet...Yang ni aku suka…tapi……boleh ke dgn badan aku yang tak berapa tinggi….nanti nampak gemuk....tak boleh...tak boleh.....Ok..lg...lg....

 

Hurm...boleh tahan gak. Tapi agak seksi..malu aku nak pakai okeh! Banyak songeh la pulak aku ni....! Ok, pas ni gmbar last..Cannot2.. Pic lain please..

 
 Aku suka sgt dgn jubah kaftan ni....nak cari la....lain dari yg lain...tapi...Haiyya, manyak susah mau cali itu baju maa….satu Bahau cali pun talak warna yg sesuai maa + arge pun leh tahan maa….adus!!! susah gak la nk cari baju fesyen untuk arabian night ni....tapi untuk baju di atas akan aku cube dapatkan...tak kire...tak kire....nak jugak

Tapi.....Last but not least....ada lagi satu contoh baju yg aku suka.....

Jeng...jeng...jeng....

Tarra!!



Ulala, terbaik okeh! Gaya arabian princess dh ade + sopan + sgt cantik.. Nak2, aku nak pakai camni(smbil kelip2 mata & muka penuh harapan)..hehe..Orait aku mmg dah terberkenan kat fesyen nih. Tapi buleh dpt ker?Aku akan cube tp kalau xde terpaksa la beli baju mix & match je.. pandai2 la kene padankan baju..

Ok la..bye2..

0 comments:

Post a Comment