CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 5, 2011

TaHniaH Abang

salam......

Curi masa sekejap untuk wish congratulations 2 my beloved hubby di atas anugerah pekerja cemerlang (APC) 2011. Tahniah ye abang..... 5/5/11. Moga dengan anugerah ini akan buat abang lebih bersemangat untuk mencurahkan bakti sebagai pendidik dan menjadi lebih cemerlang.
Khas utk abang dari Sayang
Sebenar sayang cemburu gak dgn anugerah yg abang terima tu.....bukan apa bg sayang kita sama-sama naik tp rezeki lebih memihak kpd abang....tahniah sekali lg ye abg. Mungkin betul kata kak arni masa kegemilangan (ye ke gemilang) sayang org tak nampak....tapi kini nak dpt balik time mcm dulu2 dah x dapat dah. Tapi sayang tak kisah semua tu, Allah belum nak beri rezeki pada sayang lg.....abang dapat pun sayang bersyukur. At least Allah tu dengar dan makbulkan doa sayang supaya abang dan sayang dimurahkan rezeki dalam membesarkan anak kita Aryan Mikael yg comel tu.

Dengan APC yg abang dan rakan2 lain yg menerimanya akan menjadi pembakar semangat kepada sayang dan rakan2 sejawat kita untuk lebih berusaha lagi. Harap lain tahun ada pula rezeki sayang dan kawan2 kita yg lain....amin

TAHNIAH ABANG!!!!

0 comments:

Post a Comment