CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 6, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2011

Salam Syawal....

Diam tak diam hari ni dh hari ke 8 kita beraya....Raya tahun ni mmg seronok buat aku dan family....walaupun badan ni diserang demam yang teruk sgt. 1 keluarga aku demam...mula2 hubby pastu berjangkit kat aku....nasib baik si kecik aku tu kuat antibody badan dia....aku mula demam seminggu sebelum raya....nasib baik ketika tu aku dh x puasa. Aku dh nmpk anak bulan awal dari korang....hihihi....so leh lah makan ubat tapi yg peliknye ubat habis aku makan tapi demam aku still lg x elok2...sehingga la hari raya so aku beraya dgn ala kadar je la coz badan x berapa best sgt. Semua kaum keluarga aku pelik...ada yg kata aku kene denggi la...dan yg x boleh bla tu kata aku berbadan dua....ishk...diaorang ni memandai je...dh bendera merah ni naik x kan berbadan dua kot....sehingga sekarang aku masih lg x berapa sihat....pg2 bangun sihat dh nk tghari mula mcm nk demam...takut gak klu2 denggi tp x kot....minta2 jauhkan la dr sakit tu....

Ni aku nk cerita pasal raya tahun ni.....Tahun ni aku beraya di rumah mak aku...ikut turn....tahun lepas dh beraya di kg hubby so thn ni rmh mak aka la pulak....mesti la seronok dpt raya rmh mak sendiri....kat bawah ni ada la sedikit gmbar persiapan nk sambut raya kitaorang.
Anak aku yg beriya2 kemaskan rumah mak wan dia....
Tgk tu....rajin sgt la tu....
Ada masalah ke tu Mikael?
Cepat la snap gambar kite tgk vacuum ni...
Rajin kan anak bujang aku tu....makcik2 dia sibuk wat persiapan lain lak.....mama & baba dia duduk2 je sbb x sihat...kan dh ada wakil tolong kemaskan tu....Untungnye mama ada anak serajin Mikael....

Selalunya kiteorng akan balik ke kg mak kt air hitam tp tahun ni aku ckp kt mak kite raya kt Juasseh la dulu nk merasa 1st raya beraya kt kg ayah di terusan....kampung2 kiteorng ni x jauh mana pun...bak kata org n9 sepelaungan...kire dekat2 je la.....jd ni la suasana hari raya kiteorng sekeluarga....

K.A.M.I sekeluarga
Mummy MiKael sempat lagi mop lantai dipagi raya
Kita minum dulu....nak cucu mama
Bermaaf-maafan di hari yg mulia
Pakai songkok sayang....
cedapnye cucu ni...yummmy...
Mikael & Mama
Hensome tak saya?
Happy 4ever
Happy Family

A.K.U
ARYAN MIKAEL
Aku sayang family aku.....
Tu la serba sedikit keadaan dan suasana aku & keluarga nak sambut hari raya 2011....

" Kepada sanak saudara dan sahabat handai yang mengenali diri ini kami sekeluarga menyusun 10 jari memohon ampun & maaf sekiranya ada terkasar bahasa terlanjur perbuatan yang tak disengajakan....Raya ni jemputlan datang ke rumah kami di Desa Puteri, Bahau, N9 ye.....Bye.... "

0 comments:

Post a Comment