CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HAPPY ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HAPPY BIRTHDAY ARYAN MIKAEL

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, July 15, 2011

The Winner....

Salam semua......

HADIAH 4 MY 1ST GA

Sedar tak sedar dah tiba masanya untuk saya mengumumkan pemenang bg My 1st GA....mcm rasa lama je nk tunggu tarikh ni....akhirnye sampai gak hari yg dinanti2 oleh peserta. Walaupun penyetaan tak memberangsangkan tapi x pe hadiah tetap diberikan kpd pemenang yang terpilih. Kat sini mimi dah ada senaraiu nama pemenangnye.....so tunggu lah kehadiran hadiahnye nnt tp lambat sikit la nk poskan pada korang yg memang coz seminggu ni mimi x de kt Malaysia....i'm fly to Beijing 2morrow....ok bye....Lain kali kalau mimi wat Ga, rajin2 la join ye....

Tempat pertama : Cik sya
Tempat kedua    : Abby
Tempat ketiga    : Ila Aqilah

Tahniah korang semua.....



2 comments:

sha my heart

Terima kasih sudi pilih sha.. =)

macam mana nak bg alamat? tak sabar nak nantikan hadiah tu.

Wah, pegi Beijing, honey moon kali kedua ya?

p/s: sila beli hadiah kat Beijing.. haha~

Ila Aqilah

akak, kite dah bagi alamt kat abby..hehe
thanx kak :))

Post a Comment